Klausimas

Sveiki,turiu problemu su sveikata,bet nezinau tiksliai kas yra ir noriu tai išsiaiškint. Visų pirma skundžiuos dėl priėšlaiknės ejakuliacijo,bet nezinau kokia iš tikro yra to prižastis. Kai pradėjau lytinį gyvenimą tai problemų buvo su ja,bet kaskiek myletis išejdavo,bet laikui einant visa tai pablogejo,vieną rytą pabudau ir pastebėjau jog mano lytinis organas savaime susitraukineja,tarsi ejakuliacijos metu,toks kaip ir dilgčiojimas kaip ir susitraukinėjimas ir tai nutinka įvairiai,3 kartus sudigčioja iš eiles 2 ar 4,praina laiko tarpas(nuo 1min iki 5) ir vėl tai pasikartoja,dar priklauso kartais kokios pozoj sėdžiu,ar atsitūpęs būnu,tai dabar ejakuliacijos laikas dar labiau sumažėjo ir jaučiu,kad tai dėl to dilgčiojimo,o seniau nieko panasaus net nebūdavo. Pradėjo maust kartais pilvo apačią,pasunkejo šlapinimasis. Kreipiaus į urologą,sakė,kad ura lėtinis prostato uždegimas,prirašė vaistų,suvartojau kaip ir nelabai padėjo(tiktruputį sumažėjo dilgčiojimas),nuėjau antrą kartą pas jį,priraš ė dar karta tų pačių vaistų dar plius antidepresantų nuo to dilgciojimo,dilgciojimas po truputi mazėja ir ejakuliacija po truputi ilgęja,bet tik vos vos,labai nežymiai, tai noriu sužinot kas čia su manimi dedasi,gal kokių patarimų išgirst,o gydaus jau virš pusė metų.

Atsakymas

Anonimas

Gali buti letinis prostatos uzdegimas , reikia tirti ir toliau gydyti.